Mâncărimi


Mă mănâncă pielea,nu știu ce am.A  început brusc acum o lună.Era sămbăta,m-am dus la farmacie unde mi-a dat Nidoflor.Era o doamnă acolo,asistentă la spital cred și i-a spus farmacistei să-mi dea și pastile,Xyzal se cheamă.Am luat și mi-a trecut după o oră.O vreme am luat pastilele ca și autotratament fără să mai merg la doctor.Dar cum nu a trecut am ajuns și la doctorița de piele.Mi-a dat Xyzal de două ori pe zi ( eu luam una la două zile),unguent Triderm și și o soluție pe nume Mentho-tis.M-am ținut de tratament 10 zile,și acum la trei zile de la încheierea tratamentului iar ma apucat mâncărimea.Nu ies pete pe mine,sau bube,sau orice altceva.Pielea e curată,doar că am mâncărimi.Azi mi-am cumpărat 10 pastile de Xyzal,și va trebui să merg iarăși la doctor.Curios e nu am nici un fel de pete,bube,etc.Și nici nu cred că e de la mâncare.

Ășta mă bagă-n sperieți:

Mancarimile aparute in mai multe locuri de pe corp pot avea multe cauze, insa, in cazul in care nu apar si schimbari vizibile (la nivelul pielii), poate fi prurit – unul dintre primele simptome ale limfomului (cancer la nivelul sistemului limfatic).

About starchim01

All the best!

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: